Igårkväll

Glömde ju skriva om igårkväll.. ;p

Jo, Hajan kom över och så gick vi ut och snackade och så.
Gick runt i mitt område och så var i vid skolan och så kommer det upp en kille som frågar om cigg, vad kan han ha vart.. 10- 11 år? Och så säger han att han är 94a. Haha, vi ba. "Näää". x)
Allvarligt, jag blev jätteckockad, men han ljög säkert...
När vi började frysa gick vi hem till mig och pratade lite och tittade på lite gamla bilder och så.
Sen vid 8-tiden satte vi på "Tonårsliv" med Lindsay Lohan, mys. Sen gick Hajan hem.
Puss på kvällen! :)

Ikväll blir det Lipstick Jungle. Men nu ska jag gå.
xoxo


Kommentarer
hhajan säger:

tack för dagen sötnos ! <3

2009-07-21 | 03:40:26
Bloggadress: http://hhajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback