Naaajs! :)

Jag vågade trots allt. Haha, ja som ni kanske förstår sitter jag i mitt rum. Inget har hänt, och det hoppas jag att det inte kommer göra heller... ;p
Efter förra inlägget läste jag FRIDA-tidningen. Alltid lika bra.
Men nu har jag suttit och letat upp guldklimparna från ELLOS & jsfn.


Bilderna till vänster visar hur klänningnarna till höger sitter. :P
Den i mitten är ett långt linne egentligen, tycker den var söt. :)


Sötsöt stickad liten sak. Antingen i brunt eller beige.


Hade gett upp hoppet om ett rosa velour-set men så hittade jag detta! ;)


Jättesöta blommor man kan sätta där man vill, jag hade satt fast en blomma på min basker. ;)
Sen har vi en snygg skolett med typ 8-9 cm klack på. Me like.


Jag avgudar de här jackorna! :O Haha! ;)
Blev kär så fort jag fick syn på de! Hihi.

Ja, det var det.
Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback