Veckan.

Tjenare bloggen, det var längesen. Haha, nej men dagen efter förra inlägget, alltså förrförra fredagen åkte familjen till frölunda torg och fixade lite grejer. Jag köpte toningsfärg och mamma köpte vanlig hårfärg till sig och grabbarna gruse (haha?) köpte lite ointressanta grejer.. ;p

Aja, jag var jätteglad inför toningen som mamma skulle hjälpa till med hemma.

- inte efter!

Expediten sa att det var koppar i men jag hade ju aldrig gjort något sånt här med mitt hår innan det så jag visste ju inte vad som skulle ske, haha och sen sa hon faktiskt att det skulle bli som mina ljusaste slingor.

Men... Mitt hår blev blont-orange, i hårbotten var det HELT orange!

USCH! Fy vad besviken jag blev...

Aja, hade redan planerat att jag skulle till Olivia på lördagen och sova över men hon frågade om jag komma dit en dag tidigare och det gjorde jag. :)

Vi gjorde inget särskilt vi bara "va" som man säger.

Vi käkade jordgubbar, gick på prommisar, dansade till MJ, haha. (Just det, kan inte fatta att han är död! Men som jag har sagt en gång: "A true legend never dies", snodde det från Olivia för den meningen är så sjukt bra! Michael har det jättebra där uppe, glöm inte det! R.I.P).
Ja, vi gjorde typ allt det som vi brukar, på fredagen (eller lördagen rättare sagt) lade vi oss vid 20 över 4 typ. Haha, sen vaknade vi typ ett. Men det var mysigt att ligga och prata om allt och inget.
Helgen var jättemysig, tack Olivia! :)<3


Var på sommarskolan den här veckan, mellan halv 9-2- ligger efter i matten pga en massa anledningar, de är inte mina fel utan skolans. Ska nog inte skriva om de men, det är sjukt dåligt så jag mår illa. Haha, var skitarg hela veckan, på en viss lärare...
Aja, efter skolan var jag med vänner och så.

I fredags åkte familjen till askim och badade, efter middagen (mamma tyckte det var för varmt för att åka till stan, hehe) Det var vaaarmt och GÖTT!
Och igår åkte vi dit igen, fast på förmiddagen då.
Sen kom Sandra (hade btw träffat henne i torsdags och gissa om hon var bruun?!! haha, jag blev jätte-avis när hon berättade om allt kul hon gjort! Det var jättekul att se henne, hade saknat henne jättemycket!) och så var vi ute och hade skoj. Tog en massa fina kort också, vi käkade och så.
Sen på kvällen (Sandra skulle sova över) spelade vi sanning eller konka, hittade inte FRIDA-tidningen med spelplanen så vi sket i det och gjorde som man brukar- fast med korten då... Hade, det var ROLIGT kan jag säga! Fast väldigt pinsamt när jag skulle skrika ut genom fönstret vem jag är kär i... Hahaha.
Vid halv elva tittade vi på film, "Sex and the city". Den är faktiskt bra.
Efter en massa tjöt gick vi och la oss typ 20 över 2 eller något.
Idag gick vi till smycke och va ute och så. Men sen fick jag åka hem, det var middag och så hade jag jätteont i magen. Ni vet vad jag menar...
Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt och så.

Föresten, förutom att jag gjort väldigt mycket den här veckan och inte kunnat blogga så vågade jag inte blogga heller.
På min dator.
För i söndags hände något som var obeskrivligt läskigt! Har ju alltid sagt att det spökar här hemma, men har aldrig vetat om jag inbillat mig eller inte. Nu är jag säker.
Jag satt i mitt rum och skulle precis blogga då jag hörde ett konstigt ljud, det lät lite plastigt typ. (Det är svårt att förklara) så jag tittade runt i mitt rum och trodde att datorn skulle explodera eller något haha, hade ju aldrig hört det där ljudet förut...
Men jag sket i det och skulle precis lägga tillbaka min hand på datormusen då jag ser mitt läppglans vrida sig jättemycket! Ljudet hade uppstått då läppglanset vridit sig från ett ob-paket typ. (Hehe) 
Allvarligt- läppglanset flyttade på sig! Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Sprang ut ur mitt rum och började att GRINA samtidigt som jag försökte förklara för mamma vad som hänt.
Fyfaaaan..
Ja, ni som inte tror på sånt här kanske ska tänka om?
Nu är jag säker på att det spökar här iallafall, och jag är rädd...

Nej. nu orkar jag inte sitta här längre.
Lägger ut bilderna från den bloggfria veckan så fort jag kan.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback