Onsdag

Idag stängdes strömmen av här hemma.
Satt och åt frukost samtidigt som jag tittade på tv och så helt plötsligt stängdes tvn av, försökte sätta på den men det fungerade inte, så jag ringde mamma och kollade om andra grejer i lägenheten fungerade, men det enda som fungerade vad vattnet. Men jag gick ner till Göta (min granne då...) och frågade om de också inte hade någon ström, och det hade de inte. Den skulle vara avstängd från 11 till 1, toppen nu när jag skulle duscha...
Aldrig i livet skulle jag duscha i mörkret och man kan ju inte duscha med dörren öppen, då ser de andra grannarna in.. ;p Haha, intressant? Nej men... Aja. Åkte till stan iallafall, satt och lyssnade på käraste Tokio Hotel hela vägen. Satt där och diggade! ;) Haha. Träffade mamsen och så kikade vi i lite olika affärer, letade som en galning efter ett par ljusa jeans men det fanns bara "trasiga" och det vill jag inte ha... Bara lite slitna isåfall.. Och de från Zara var ju självklart slut! ;P
Aja, när vi kom hem käkade vi korv med bröd. Haha, gooott! :)
Ja, har bara suttit på balkongen och slappat efter det. Nu tittar jag på "The Bacholorette" (stavning? ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback