Snyft! :(

Hejhej, i torsdags på skolavslutningen var det typ inget annat än gråt, gråt & gråt!
Det var både sorgligt och roligt, själva skolavslutningen var rolig- jag sjöng ju Lovestory och det gick jättebra! :)
Sen var det andra som stod på scenen, alla sjöng två sånger tillsammans och så fick niorna sina rosor på scenen.
Efter det skulle niorna ta kort och då fixade jag, Frida & Olivia med bakelserna (rulltårtan) och så hjälpte vi till att servera när de skulle äta sen. Och så fick vi se på rockfilmen (jag, Frida & Olivia ville göra en film till niorna, temat var "detta gör vi när inte ni är med" typ, på filmen flippade vi ut och blev värsta rockbrudarna, haha. Den var ASBRA! tycker jag.. ;) )
och alla tyckte den var rolig och bra! :)
Sen skulle vi samlas i klassrummet och så fick vi våra betyg (VG i Tyska, YEEEEY!! :D) och så fick niorna varsin bok.
Efter det skulle ju alla gå hem men man kramade ju alla först såklart... Men jag ville inte gå hem!..
Nej fyfaan säger jag bara, fy vad jag grät! Här har man gått med dessa underbara elever hur länge som helst (några sen dagis och förskolan (därav John, haha mitt ex, Sabina, Amelie och Linus), Patrik och Sammy sen fyran och Johanna sen detta året. Jag och Nebbi kramades säkert 3 gånger, jag och Nebbi var grannar när vi var små och vi var ju jättenära kompisar då. Har underbara minnen från den tiden, det var väldigt känslosamt. Men hon ska ju flytta till Örebro, så det är ju inte så konstigt..
Ja... Många kramar blev det och många tårar!
Jag hatar att erkänna det... Men jag grät hela vägen hem... Blotta tanken på att de inte skulle vara i skolan i höst gjorde mig väldigt ledsen kan jag säga...
Upptäcke värdens fläck vid mitt ena öga när jag kom hem, av mascaran såklart... Hehe.. ;P
Men jag var ju inte ledsen sen när jag såg mina betyg, nej då blev det liv i mig igen! ;)
Mormor kom hit och så åt vi middag, kinamat- mums, och jordgubbstårta till efterrätt.
Skulle egentligen träffa Sandra men det blev inte av.

Igår spelade jag typ bara monopol med familjen då det ösregnade hela dagen.
Idag har jag inte gjort något särskilt...
Nej, kram på er- nu sticker jag härifrån!

Kommentarer
yvonne kjellman säger:

"Mossiga Moster"önskar dig ett härligt sommarlov.

Kram, kram

2009-06-17 | 11:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback