Söndag

Hejhej, i fredags hade vi orientering i skolan- det började halv 10 i slottskogen. Tack för sovmorgonen! ;) Hehe, det var okej, gick med Olivia (hon var lite sjuk) men det var roligt ändå.
Men inte när vi skulle upp för den där branta höjden... Det började ösregna när vi skulle upp dit så vi kämpade upp och kom fram tillslut, fixade med kontrollen och sen gick vi vilse i skogen alldeles brevid för att jag trodde vi skulle åt det hållet... Det skulle vi inte.. Haha, så vi fick gå ner för den där dumma höjden igen, och då trippade vi med små steg, men så halkade jag på gräset och ramlade på en taggbuske, AJ! Aja, efter typ 100 år kom vi ner igen och när vi gick typ 5 meter såg vi en trappa som gick HELA VÄGEN UPP...!!
Hahahahah!

Igår åkte jag till Åsa (inte en person då, höhö) - till Ölmevalla kyrka för att gå på Fridas konfirmation + sova över, egentligen skulle Olivia följt med också men när jag snackade med henne i telefon igår lät hon riktigt krasslig- KRYA PÅ DIG SÖTIS och det är bäst för dig att du kommer till skolan imorgon! ;)
Aja, det var kul ändå. Satt med Lena och Jonas och tittade på lilla söta Frida. :)
Tog inte så mycket kort eftersom det lät så himla mycket, så jag filmade en del istället, men jag kan ju lägga ut de få kort jag tog sen.
Efter kyrkan åkte vi hem till Frida och åt italiensk buffé och marängtårta till efterrätt. Mums.
Och så fick ju Frida självklart en massa presenter, av mig fick hon ett silverhalsband med en berlock som var ett kinesiskt tecken (lycka).
Sen fick hon en väldigt massa andra halsband också, och så sin kääära systemkamera.
Jag, Frida och hennes halv-lillasyster gick runt lite, hon är riktigt söt, Elin! :)

Idag spelade vi ett spel och sen tittade vi lite på tennismatchen, uhm.. Vid halv 4 kom mamma och hämtade mig och då käkade vi middag. Ja, det har inte hänt så mycket annat idag.
Jo föresten, när jag och mamma satt i bilen påväg hem ösregnade det, det verkligen ÖÖÖSREGNADE så mamma fick ha vidrutetorkarna (eller vad det heter..) på högsta fart och helt plötsligt slutade den ena att fungera! Det var lite läskigt men det var tur att det var den på passagerarsidan! Pappa fick fixa den när vi kom hem... ;p


Kommentarer
yvonne kjellman säger:

Tur att vindrutetorkaren inte ick på mammas sida, för då hade du fått ta ratten!!!

2009-06-10 | 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback