Torsdag

Hejhej, idag har jag haft fullt upp. Typ.
Dagen började med en god frukost, sedan kom mormor vid 11-tiden och så gick vi på prommis vid välen. Det var varmt, det kan jag säga! ;) Vi fikade lite på balkongen innan mormor gick.
Efter det satt jag typ bara på balkongen och läste i en tidning, sen blev det dags för middag vid tretiden. Mumsig pastasallad blev det!
Tog på mig bikinin, smörjde in kroppen med solskyddskräm, packade väskan och gled in i flipflopsen för efter middagen skulle Olivia, hennes mamma, hennes kusin och hennes brorsa hämta mig och så åkte vi till en strand och badade! :D
Skojjigt värre! :) Vi badade ganska länge, jag och Olivia. Sen låg vi och solade ett tag. En bränna blev det! Yeey.
Det började tyvärr svida och sticka över hela kroppen precis efter vi hade badat, på både mig och Olivia. Vet inte varför men det har hänt mig en gång innan och det gick över. Inga maneter syntes heller, så det var lite konstigt.. ;p
Vi stannade på en mack och så bjöd Olivias mamma oss på glass. Gulligt gjort! :) Mumsigt var det också!
Så jag kom hem och hoppade in i duschen direkt, smörjde in kroppen med bodylotion för att hålla kvar brännan.
Förut käkade jag jordgubbar och nu sitter jag här och bloggar.

 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback