"Godnatt"-inlägg

Ja, detta blir det sista inlägget för dagen, ska titta på någon film en stund. Har typ missbrukat msn, massa E.M.D-låtar, bdb & pea nu så jag har huvudvärk. Haha.
Eftersom Frida bara stack ur konversationen (!) och det inte finns någon annan rolig inne just nu så orkar jag inte mer. Haha, nä jag drar mig ifrån datorn nu. Stänger av den så att det blir sådär härligt tyst. Sen då? Äsch... ;P

Jag slår vad om att jag kommer hitta mamma spelandes på det där roliga fiskspelet i mammas mobil, varför jag tar upp det är att mamma har varvat det fleeera gånger. Haha. Lägg ner nu va? x)

Aja, eftersom det är det sista inlägget säger jag godnatt nu, hoppas att ni kommer sova gott. :)
<3

Kommentarer
frida säger:

åh förlåt, datorn blev helt knäpp och det funkade inte senare att logga in. och mobilen var död...

men puss på dig, ses på måndag!

2009-03-27 | 10:35:09
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback