Helgen i text (kommer kanske ladda upp bilder när jag får de från Jasmine)

Förlåt. Förlåt. Förlåt! Har pluggat och jag var på konfirmationsläger hela helgen... Så därför har jag inte kunnat skriva... ;p
Men lägret var iallafall jättekul! Mycket roligare än det första! ^^ Vi åt pizza på kvällen i fredags när vi kom dit (hemmalagad), fixade med våra rum (delade med tjejer som heter Jasmine, Linnea, Emma och Emelie). :) Vi tittade på en film på fredagskvällen, "Tristan och Isolde". Den var tråkig, det tycker nog ganska många.  ;p Hehe. Sen gick vi och la oss vid halv 1 ungefär, efter att en viss person lekt med lampan! Haha (inte jag då, haha..). Och i lördags hade vi lektioner, 5-kamp imomhus, : äta en chokladkaka som om det vore vanlig mat (d.v.s. med kniv och gaffel), dricka en colaburk snabbast, flytta äpplen från en hink med vatten till en tom hink, äta godissnören (två och två) och att försöka få en korvbit upp till munnen genom att svänga med höfterna. Haha, och sen gjorde alla i ett lag en grej, man skulle försöka vifta/putta bort med foten, en ballong så att den landade på golvet, så många gånger det gick. Och sen skulle ALLA tävla individuellt, och vi skulle äta upp en hög med mariekex, den som åt upp det först vann. Haha, men det var iallafall jättekul. :) Vi gjorde en massa skoj hela helgen, en kort sammanfattning: Johan och Simon sprang iväg med våran rumsnyckel och vi sprang efter de (och det var väldigt mörkt ute då), vi hade lektioner, vi hade lekar, vi tittade på film, vi hade gudstjänst med Härlanda församling på söndagen, vi hade jättekul på rasterna, alla tjejer samlades i ett rum på lördagskvällen (tjej-faddrarna föste in oss i rummet) och så kom faddern som då är en kille och strippade av sig sin överdel... (A) Hett... ;)
Haha det var så roligt, precis efter det och alla hade gått till sina rum igen kom det in en tjej och sa "va fiin kropp han haaadee!" Haha! Sant, så sant! Och så städade vi på söndagen, åt god mat hela helgen, och ja... Vi hade JÄTTEKUL (eller jag iallafall), och jag vet att jag har skrivit det flera gånger, men äsch! Det var ju det! Vi ska eventuellt ha en återförening nästa år, hoppas det, det är mest troligen att det kommer hända. :D
Då ska vi åka ut en helg någonstans, som om det vore ett vanligt konfirmationsläger.

Ja, va mycket det blev. Haha. Men jag har ju fått ett nytt tangentbord och en ny rosa datamus så jag vill bara skriva hela tiden. Det är verkligen mysigt att skriva på det här tangentbordet... Haha!
Just det, skulle visa förra veckans dagens outfit, nu är det så att jag måste tanka in bilderna i datorn (nej, jag har inte gjort det än nej) och så. Och jag ska stänga av datorn nu, för jag tittar ju på Cityakuten, ville bara skriva detta (anledningen till varför jag inte har skrivit) nu på reklamen.
Så, ja pusspuss och godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback