Läppglans?

Hejhej! Va tråkigt väder det är nu! Slask. Uscha. :(
Jag vill ha sommar och sol! Aja, det blir bara att vänta några månader till. ^^
Idag har vi egentligen bara haft tre lektioner, matte, musik & teckenspråk, för sen under hela eftermiddagen tittade vi på en tre-timmar lång film, om judar och sånt där. "Schindlers list" hette den. Den var aptråkig... Det tycker nog hela klassen, haha. Jag och Frida satt bara och räknade minuterna tills den skulle sluta. Hihi.
När jag kom hem väntade min kära FRIDA-tidning på mig i hallen. Har inte läst den än, men provat "läppglanset". Haha.


Love. Haha. ^^


Det såkallade läppglanset på mina läppar... Ja, jag tycker personligen att det var mer som ett läppstift, fräsig färg är det allt men läppglans är det nog inte. ^^

Kommentarer
yvonne kjellman säger:

Det såg riktigt "skärt" ut det läppglanset.

2009-03-02 | 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback