Sommar, sommar och sol? Snart iallafall! =)

Godmorgon säger jag till min underbara *not mördarmage! Jag hade hoppats på att gå till skolan idag, men magen is killing me! Jag ska försöka gå till skolan imorgon! På dagens schema står det "plugga till so-provet, läsa igenom mellankrigstiden och plugga på andra världskriget, måla naglarna (+ tånaglarna, höhö), titta på Shakespeare in love och ta det lugnt." Låter det som en bra dag?
Igår bloggade jag ingenting, var ute med hundarna mycket och pluggade till provet på onsdag.
Och så har vi rensat i garderoben, jag och mamma, provade alla sommarkläder. Det är ganska mycket som ska skänkas bort. Så jag behöver lite nya sommarkläder. För övrigt ska jag få ett par gladiatorsandaler från skopunkten, två shorts från Zara och jeansjackan från Gina. Det är klart iallafall. :D

Det är fint väder nu, skönt. Det går åt rätt håll iallafall. =)
Nästa vecka är det påsklov, skööönt! På måndag ska konfirmandgruppen träffas och prata om påsken (ofcourse) och förbereda inför konfirmationen. Och sen på tisdag ska jag och mamma åka in till stan och kolla på en klänning till konfirmationen, har spanat in tre klänningar från Gina som vi ska kolla på. Sen ska mamma också kolla lite på kläder. Det blir kul! =)


Nu vill jag ha sommar! Det är sommartid iallafall, bättre än inget. :)
Foto taget av mig en varm sommarkväll med picnick på fiskebäck. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback