Värk i magen. ;/

Hejhej, idag stannar jag hemma från skolan. Vaknade kvart över 6 och det riktigt värkte i hela magen. Jobbigt.
Har legat och dratt mig i soffan några timmar... Höhö.
Nu orkar jag inte mer, finns ändå inget roligt på tv.
Mamma har åkt in till stan med mormor en stund, bad henne att kolla på en jeansjacka och en klänning på Gina. Och det ska hon göra, gött morsan! ;) Får även kanske hem en tisha från Gina. :)
Just nu håller jag på att kolla runt på olika stylistgymnasium, kollar vilket gymnasium som är bäst. Den infon som går att hitta på nätet d.v.s. Det finns ju lite olika skolor, burgården, plusgymnasiet och angered ligger ju närmast. Väljer antagligen inte Drottning Blanka eftersom det ligger i Kungsbacka, orkar nog inte pendla varje dag. Nej, jag håller mig här. (A)
Är det någon som går på angered, plusgymnasiet eller burgården på stylist? Skriv gärna till mig då: [email protected].

Nu ska jag kolla vidare, puss sålänge. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback