Vilken mobil??

Heejj babes! Igår var jag hemma, tyvärr. Vaknade upp kvart över 6 och mådde mycket sämre. :( Hade skitont i magen och det kändes verkligen som om jag hade feber, kallsvettades också. Uscha. Men Olivia var iallafall gullig och hämtade mina so:papper från mitt skåp och gick hem till mig med de efter skolan, Olivia stannade kvar typ en kvart. Trevligt med sällskap. :) Och så kom mamma och pappa hem med Zion, japp nu ska vi passa honom tills på fredag. :) Och då lekte vi med honom tills hennes mamma ringde och hämtade henne. :)
Zion sov på min rosa mysiga matta och i MIN säng inatt. Haha, mysigt. Söta lilla lillemannen. :) (Vi kallar han för det, och bubben haha). Idag tänkte jag ha sovmorgon, fick jag det? Nej. Haha, Zion väckte mig lite... Och då orkade jag inte somna om, så då gick jag upp vid 8. ;p Har ont i magen idag också, stannar inne idag. Ska plugga, leka med Zion och fixa lite på datorn. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, lägger även till bilder till mina låtar i min iPod. :) Och ja Frida, NU laddar jag den. ;) Har inte orkat... (A)
Kommer ni ihåg Ani Lorak, Shady Lady. Från förra året? Eurovision? Haha, den är ju braa. ;)
Shady lady, tralalalaa. Hihi.
Förut åkte jag och mamma & pappa till frölunda torg och kollade på mobiler, ska ju byta nu. :)
Det står mellan tre snygga mobiler.
Vilken tycker ni att jag ska ha?



eller


eller ni vet den där lila mobilen som syns väldigt mycket på 3-reklamen för tjejmobiler? den fast i rosa.
Vilken tycker ni? Samsung och den sistnämda var ungefär likadana fast olika märken. Hmm... Får fundera lite på det.
<3

Kommentarer
Frida! säger:

den som jag tipsade om är klart snyggare! (: sony ericsson mobben då <3

2009-03-29 | 09:58:37
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback