Brittan! :D

Hejhej, idag var det dags att skjuta iväg våra vattenraketer vi gjort på tekniken.
Min och Fridas kom näst längst (eller egentligen tredje - om man räknar med killarnas båda gånger).
John och Sammy's kom längst, upp till ett tak och sen förbi. Haha.
Men det var kul. :)
Hmm... Hade orientering på gympan, va med Frida.
Annars har det inte hänt så mycket mer, har varit hemma - ätit och så.
Lite planer: på torsdag ska vi till vetenskapsfestivalen sen är det konfirmationsövning, på lördag & söndag är det konfirmationsdags! Och sen den 13:e Juli sticker jag och Frida till Stockholm för att se på BRITNEEEEEY SPEARS!!!! :D :D :D Fatta vad glad jag är! :D Vi ska se den artisten som varit en av mina favoriter sen jag var runt 7-8 år! :D
Det kommer bli svinkul!

LÄNGTAR!





Jaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback