helluu

Hejj, idag hade vi tyska, slöjd och svenska- sen åkte vi till Pedagogen (ett universitet) och skulle kolla på vetenskapsfestivalen. Inte mycket till festival... Det var ju en trååkig undervisning typ ju. Vi satt och lyssnade på en powerpoint- presentation om ett ämne och all fakta man redan hört minst etthundratjugioelva gånger. Aja, efter det skulle jag åka hem och Frida till centralen men vi tog en snabb fika innan vi skiljdes åt, kom hem och käkade och stack sedan till konfirmationen. Jag måste verkligen sjunga ordentligt på lördag! Annars vet jag inte vad jag gör! Hehe... Har en liten scenskräck men jag ÄLSKAR att sjunga. ^^
Aja, ja. Har faktist inget mer att skriva...
Imorgon kommer Jonas som sagt. Och, ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback