Liten update

Hejhej, sorry för dålig updatering men jag har läst hela eftermiddagen, ska ju läsa ut den där boken (En liten kärlekssång) tills imorgon och skriva en recension och ett referat om boken. Har några kapitel kvar, har börjat på referatet (är nästan klar med det) och har lite kvar på recensionen, sen ska jag bara fixa lite med pappret om författaren, men det gör jag imorgon.
Ska se till att stiga upp i god tid. ;)
Annars har det inte hänt så mycket, hade på mig min nya Tokio Hotel- tisha idag, gissa om den blev kommenterad. ;)
Haha.
Ja, som ni ser har jag bytt header igen! Men jag gillade inte den med Bill, igår gjorde jag denna som jag faktist tycker blev riktigt snygg! ;)
Nu blir det inte ändring på den på ett tag! ;)
Kanske är bäst att jag byter per årstid så det inte blir för mycket. Haha!
Så, det här får vara vår och kanske mer in i sommar. Hahaha.

Nej, nu börjar cityakuten snart.
Lägger upp dagens låt först. (Ja, jag vet, jag glömde det igår...)


BTW: Fridas pappa har bokat två biljetter till Britney den 13e Juli, ska flirta MYCKET med mamma, vill vill vill vill vill vill VIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLL gååå!
Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback