London here I come!

Hejhej, om jag hade varit i skolan idag (eller det var jag ju..) hade jag slutat för 10 minuter sen. Men igår kväll fick jag ju det som alla tjejer älskar! *Not.. Hehe.
När jag skulle gå till skolan imorse var jag helt svimfärdig, såg bokstavligen stjärnor framför mig, och mådde jättedåligt. Stannade och satte mig på varenda bänk som fanns innan skolområdet och när jag väl var i skolan gick jag ner till vilorummet. Somnade typ i några minuter och då kom Maggan och sa att hon hade ringt mamma, jag gick hem, Frida och Olivia följde mig.
Käkade yoghurt med bananbitar i OCH medicin i. Så nu mår jag mycket bättre!
Skönt att sova förut också, även om det bara var en timme.
Mmm.. Annars har jag bara kollat på tv och tagit det lugnt, som man brukar när man är hemma och är sjuk.
Men tro mig, jag SKA till London!
Vi ska samlas klockan 7 ikväll på säve. :)
Ska ta med mig tabletter och göra samma sak som förut på frukostarna.
Det blir bra, då mår man fint resten av dagen! :D

Jag kan inte förstå att vi åker ikväll! :O
Det ska bli jättekul! :D
Hihi.
Har packat det sista, det enda som fattas är pjyamasbyxorna och sovmasken som mamma tvättar.
Sen ska jag väga resväskan... Den måste ju väga 10 kg...

Ska försöka att blogga innan jag åker men annars så får ni det här!:

PUUUUSSSSSS


Puss och så syns vi på torsdag! (Eller fredag om jag är för trött!)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback