Shoppingen igår ;)

Ja, nu ska jag se om det funkar. (Hoppas Hoppas!) För övrigt har jag varit och inhandlat lite grejer inför resan till London, visar de sakerna sen.


Jeansshorts från Gina, love them! Köpte de för 249:- (den högra bilden är "klickbar")


Tisha från Monki, 100:- Supersöt! =)


Supersnyggt långt linne från Gina, 129:-


Söööta tishor från Gina, 99:- /st (Klicka på de små bilderna för att få de större)


Korta jeansleggins som jag fick för 79:- på BikBok när jag köpte den här klänningen:


249:-   Sitter som en smäck! ;)


Perfekta jeans från JC, ungefär 600 kr. Sitter som om de var gjorda för mig, tog ingen bild på mig med de på men jag kan visa er på måndag innan jag åker till flygplatsen.


Dojjor från skopunkten, 199:-

Nu ska jag sy ^^

Kommentarer
IDA säger:

Vad sött det där linnet med eifeltornen från Gina var! :)

2009-05-26 | 19:33:33
Bloggadress: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback