Söndag

Hejhej, idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid halv 10 (eller blev väckt rättare sagt... av supersnälla Lotta, hm.. not! haha) och följde med mami, papi och mommo till Yvonne, hon skulle typ sätta upp en hylla eller något sånt... Följde bara med för jag och mamma skulle kolla på en jeansjacka, har ju skrivit förut att jag skulle köpa den där jeansjackan som typ halva Sveriges befolkning har.. Men den är ju självklart slut, MEN de har fått in den i en ljusare färg, och ett exemplar av den jackan ligger på min säng just nu. ;)
Yes! :D

Just nu: plugg, smsar med Frida & MSN.
Nej nu måste jag tillbaka till häftet, prov imorgon! :O
Pussar ♥


Längtar!

Kommentarer
ellinor säger:

sv: Nej men inte långt ifrån längre :)

2009-05-24 | 20:34:49
Bloggadress: http://ellinorslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback