Sweeney Todd

Hej, förlåt för dålig updatering, men jag har ju som sagt varit på utflykt typ hela förmiddagen och sen ätit och sen inte orkat göra någonting.. Hehe, igår kväll tittade jag och mamma på Sweeney Todd, den var väldigt bra men kanske inte bra som jag hade trott. Men det är ändå en film värd att se. :)
Just nu sitter jag och lyssnar på.. ja? Vilka då? Haha.
TH såklart, och har fixat med en kanske framtida header. ja, jag blir trött på mina headers jättefort.
Men jag har faktist gjort en ny snygg som jag ska prova, om den inte är fin så behåller jag den som jag har nu ett litet tag till. ;)

Bjuder på egobilder sålänge. ;)


Dålig kvalité på bilderna, jag vet.. :(




Min snygga Bill Kaulitz- pose. ;)

Haha, lägger ut dagens video nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback