Update

Det var riktigt jobbigt i måndags, som sagt.. Men jag pallarade mig iväg till skolan i tisdags och spelade Sandy så gott jag kunde. Mådde väldigt dåligt men stannade kvar på svenskan och sen drog jag hem och sket därför i gympan, nej men det blir alltid värre för mig när jag har gympa. :(
Aja, då la jag mig i soffan och bara tog det lugnt (och så pluggade jag tyska). Emellanåt firade vi pappas födelsedag. =)
Käkade tacos och sen blev det mumsig jordgubbstårta! ;)
Igår mådde jag mycket bättre och gick till skolan som vanligt. Sen på kvällen var det det där discot, det var JÄTTEKUL! :D
Vi dansade, skuttade runt (typ, haha) och flummade runt på dansgolvet. Vi hade tryckartävlingar och ännu mer dans och sen på slutet körde vi ryska posten, ja jag kan säga att jag har blivit pussad på och har pussat några jag aldrig trodde jag skulle pussa... Haha! x) Synd att inte den jag gillar var där. ;) *Wink Wink* Nej jag skojar bara..

Ja, då var det idag då. Vaknade vid niotiden, käkade frulle, duschade och så åkte jag och mamsen in till stan och shoppade. :D
(Visar vad om 5 minuter.) Men jag kan säga att jag är jättenöjd! :D Och det ska med till London! ;)
Yeey, London Baby! På måndag åker vi, omg - snart är det sommarlov och till hösten börjar jag i nian. Det har gått så sjukt fort! :O
Haha, nej nu får vi ta det lungt här va. ;)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback