Fredag

Haha, det gick inte så bra att sy... Kunde ju inte sy med en vanlig symaskin (dvs. min minisymaskin) med ett sånt tyg, så jag ska få låna mammas imorgon, så hon ska hjälpa mig lite. Har klippt sönder ett linne (haha, bara klippt bort axelbanden) för att få en tubtopp, och vikt ner kanterna och nålat och så. Imorgon kommer det vara en tubtopp med en gullig rosett på. =)
Kan ju passa på att visa det jag köpte idag...


Tofsar, hårspännen (de båda sakerna tycks alltid försvinna här. haha), strumpor (samma sak här..), och så självklart en snyyygg rosa tandborste! ;D


Bra förpackningar som man kan hälla i de flytande grejerna man har med sig, det har jag redan gjort. ;)


Två tjejtidningar är alltid bra att ha! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback