Söndag

Hejhej! Nu skriver jag äntligen igen, har varit jättetrött men nu är jag piggare!
Skrev ju dagbok under resan så jag skriver helt enkelt precis som i dagboken, men det gör jag i ett annat inlägg...
I fredags vaknade jag 5 i ett... ehm.. hade ganska så svårt att somna på kvällen sen.. ;)
Igår njöt jag och familjen av det fina sommarvädret, gick på långpromenader och åkte även till heden (det var en stor loppis där typ. ;p) och gissa om jag blev glad när jag såg en man som sålde armband och ringar från Gina Tricot?! Alltså, de var helt nya - jag antar att han hade köpt in de (eftersom det var en massa samma) och sålde för billigare priser, eftersom lapparna fortfarande satt kvar och allting! :) Så där köpte jag ett snyggt svart armand och en MEGASNYGG svart stor ring. :D
Kan visa det senare.
Gårdagens outfit var min nya klänning från BikBok, kan visa det sen.

Jaaa, idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Hade tänkt plugga lite, måste ju skriva klart det där om "The Brontë sisters" (engelska) och no-redovisningen som jag inte har jobbat ett skit med förutom den lektionen i skolan.
Så det är vad jag ska göra idag, + så ska jag självklart chilla i solen! ;)
Hade tänkt printa ut faktan jag behöver och skriva för hand på balkongen och sedan skriva rent det på datorn.
Eller det kanske blir jobbigt, aja- jag får se hur jag gör.
Det är iallafall skönt att vara hemma - men jag hade gärna varit i London i några dagar till! ;) 

Nej nu ska jag gå och käka frukost.
Puss<3


Såhär såg jag ut igår, och så bjuder jag på den bilden under! Haha ;D


HAHAHAHHAA! Hur skum är inte den bilden?! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback