091122

Hejj!
Har varit hemma hela veckan och mått dåligt, i torsdags kväll mådde jag bättre men var fortfarande hängig och matt så jag vilade upp mig tills eftermiddagen då jag och tjejerna åkte till stan. :)
Vi gick till en godisaffär och köpte lite och sedan begav vi oss till Biopalatset.
New Moon var tusen miljoner gånger bättre än Twilight! :D
Har alltid tyckt att Twiligt är sådär men New Moon - hur bra som helst! Hade lätt kunna gå på den om och om igen! :)
Ett stort plus är ju att man fick se mer av Taylor Lautner än Robert Pattinson! :D
Jag fattar allvarligt talat inte hur man kan tycka att Robert Fulingson (haha, citat av Olivia! ;)) är snygg?! Det är Taylor som är det! :)
Eller vad tycker ni?





Sen tycker jag att Kristin Stewart är jättefin i filmerna men hon är inte alls en bra skådespelerska (enligt mig). Hehe.

Till något helt annat.
Igår åkte jag och mammsen till Frölunda Torg och köpte lite grejer.
Det blev en jättesöt adventsljusstake, ett scraapbokingalbum, en roller med mönster på typ och brads till scraapboking! :)
När vi var i vårat område och skulle gå till Willys (där de för övrigt hade en stor björn för någon månad sen som skrämde livet ur mig! Haha..) så såg vi en söt tomtenisse i busskuriren! ;) Han var faktiskt snygg! Det var någon fotografering- det såg jättebra ut. En "vanlig" tjej som stod där och vänta på bussen och en tomtenisse på bänken med en liten julgran i famnen! :)

Idag har jag inte gjort något speciellt, inget alls faktiskt! Hehe.. Såg på "Låt den rätte komma in" imorse.
Den var faktiskt riktigt bra! Den rekommenderas VAARMT! Hihi, fast det tog ett tag innan jag listade ut om vampyren var en tjej eller kille... Åh, nu fick jag lust att se den igen! :)



Nu har jag tittat på Top Model. Personligen tycker jag att Aminat skulle vinna, hon var min favorit! Men det är i alla fall bra att Teyona vann och inte Allison.
Allison ser ju likadan ut hela tiden, typ "Var är jag? Vem är du?" Förlåt men det är ju sant.. ;P
Aja, nu ska jag hoppa in i duschen, imorgon är det prao på "Salong Unik". :)
Pussar<3

Kommentarer
bea säger:

robert pattinson är riktigt het!

2009-11-22 | 21:02:24
Bloggadress: http://beatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback