091125

Hejhej bloggen!
Idag fick jag gå upp tidigt som vanligt, de håller på med rören i alla hus i mitt område just nu.. :P Men imorgon blir det äntligen sovmorgon för min del! :)
Idag var jag på den andra salongen, Salong Envy heter den nu och inte HeadRoom, det var faktiskt helt okej.
Jag fick ju inte göra så mycket eftersom de hade en receptionist och allting. Hehe, men idag har jag i alla fall sopat hår, städat lite bland speglarna och i färgburkarna, kollat på när frisörerna klipper och färgar och så och sen det roligaste... Det är en praktikant där ifrån Kitas frisörgymnasium, hon går i trean, och så sa ägaren (Jeanette) eftersom varken jag eller Ida hade något att göra så kunde Ida klippa mig eller färga mitt hår eller vad jag ville! Hihi! Jag färgade inte håret (det vågar jag inte... Särskilt inte efter toningen. Haha!) men jag fick en ny frisyr a.la Heidi Montag (Pratt). And I love it! :D Jag är så nöjd att det inte är sant! :)


Ni kan få se en bild på mitt hår en annan dag, men såhär har jag det i alla fall. Uppklippt med en schnyygg snelugg. :)
BTW: Brukar inte gilla Heidis kläder men visst var det en snygg klänning?! :)

Har ni sett den nya ICA-reklamen? Seriöst, den är bäst! E.M.D in my heart (Ja Bill, du har konkuranns! ;))

Älskar Dannys blick när han säger "De går åt som smör". Mihihih... :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback