091128

Godmorgon, har egentligen varit vaken ett tag men skitsamma... ;)
Nu har det gått ungefär tre dagar sen jag skrev sist men nu har jag mycket att berätta om. :)

I torsdags var det inte så mycket för mig att göra på praktiken, sopade hår, städade, fixade vatten och så till kunder och kollade på. Så det var skönt att jag var tvungen att gå vid två så att jag inte bara skulle stå där och glo. Jag åkte hem vid tvåtiden, som sagt, med en varm liten chailatte i min hand. :)
När jag var hemma efter ungefär en halvtimma åt jag middag och så. När klockan närmade sig fyra satt jag och pappsen i väntrummet hos tandläkaren... Det var dags för borrning nummer två. Den sista ever! Hehe.. :P
Tog ingen bedövning den gången heller, har ju som sagt fobi för sprutor... Den här gången var det inte lika många "borrningsgånger" eller vad man ska säga, man borrar ju några sekunder och sen "vilar man". För att vara exakt var det endast tre gånger. Skönt! Om jag skulle få något hål till i mitt liv (vilket jag INTE ska!!!) då tar jag bedövning! :P När jag kom hem från tandläkaren var jag helt SLUT så därför blev det ingen update.

Igår städade jag, kollade på, diskade, sopade hår och vek ihop pappkartonger.
Fick gå vid fyra. :)
Jeanette sa att jag hade varit duktig och fick en hårspray från "Bed Head". Alla var så trevliga där!
Man ska inte alltid lita på första intrycket! Vet inte om jag har skrivit detta eller inte men den där killen som satt i kassan när jag och mamma var där för ett tag sen - han pratar bara engelska. Då var det ju inte så konstigt att han bara satt där. Hehe.
Efter praktiken åkte jag till Frölunda Torg, där Gina Tricot öppnade, kom faktiskt hem med en kasse fylld med en massa (eller massa och massa, haha) kläder. :) + ett skärp.
Den här veckan har i alla fall varit jätterolig och jag har träffat många trevliga människor! :D

Klicka här och här för att se var jag praktiserade. :)
Nu ska jag ta på mig, pusspuss.<3

Kommentarer
sara - makeupmylife säger:

fin blogg :)

2009-11-28 | 18:16:49
Bloggadress: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback