3/11-2009

Hejsvejs! Innan jag börjar berätta vad som har hänt idag vill jag bara önska Hajan Jabar, världens sötaste kurd GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D Har kännt dig i snart 8 år, sen vi var 7. Nu är båda snart 15 och fan vad jag kommer gråta när du ska flytta till Örebro när vi gått ur nian! :'( Jag kommer alltid finnas för dig, min lilla Hajtoo! :D<3

Men nu blir det skriveri om dagen!
Idag har jag haft svenska istället för teckenspråk, det var lite skönt för teckenspråket har börjat bli väldigt tråkigt nu... :P
Efter svenskan var det dags för den jätteroliga religionen, som ni vet håller vi på att rangordna vem det är mest synd om (det står en massa personer på ett papper med information om de och så..).
När vi egentligen skulle haft matte kom Metro och pratade med klassen om Linus och om insamlingen för två veckor sen. Efter en väldigt massa prat om våran Linus blev det slutligen en liten fotografering. Så imorgon eller på torsdag kommer ni att kunna se mig och min klass i METRO. :)
Efter besöket hade vi tjugo minuters matte, då hade jag prov. Algebra & ekvationer. Det gick väldigt bra! :)

Just nu sitter jag i myspys och fryser... Det är jättekallt i lägenheten! :O
Usch... Vill ha någon här som kan värma mig... ;)

Nu ska jag arbeta lite med engelska. Puss och kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback