5/11-2009

Hejjsan! Nu har jag suttit och pysslat med bloggen. Fixade färgerna och så, nu har jag gjort tre olika headers, tänkte fråga er vilken ni tycker? Hihi. Sen ska jag fixa en grej till... ;)

Men dagen har verkligen gått fort! :O
Svenska, klassråd, tyska, olweus, NO & idrott var dagens lektioner.
Nästan allt var roligt idag, hehe.. :p
På svenskan blev det "bygg upp ditt ordföråd", det kan faktiskt vara svårt ibland. Konstiga gamla ord. Haha, på klassrådet (som var hur kort som helst?) pratade Magz om överdelar med tryck. Alltså, en tisha, långärmad eller hoodie med ett tryck på. Vi valde ett jättefint tryck där det kommer stå Kannebäcksskolan, en stjärna med 9H i och "2010" längst ner. På baksidan kommer det stå alla våra namnteckningar! Alla kommer ha hoodies! Hihi, men jag har svårt att välja vilken färg jag ska ha på min...
Vi ska i alla fall ha vitt tryck, men jag velar mellan svart, grått & rosa ryg på själva hoodien. Hmmm... Vilken färg ska jag ta? :)

Tyskan och olweus var som vanligt, kulkul! På NO:n pratade vi om kärnkraft och om morgondagens utflykt. Vi ska åka till Ringhals kärnkraftverk. :) Det blir kul, det är hela dagen också! Hihi.
På idrotten gjorde vi någon mattlek som uppvärmning, en sorts volleyboll & till sist krabbfotboll. Vet ni vad det är? Man ska typ krypa fast på andra hållet och samtidigt spela fotboll... Lite knepigt... Haha! ;)

När jag kom hem blev det pannkakor till middag och relaxing! ;)
Nu ska jag fortsätta. Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback