8/11-2009

Go' kväll.
Sitter i mitt rum och är inte alls trött, får väl läsa i svenskaboken sen eller något... :P
Dagen har för det mesta spenderats i Allum & Frölunda Torg.
Först åkte vi till mormor för att fixa någon grej, sen bar det iväg till allum i partille.
Det var lite läskigt för när vi kom dit så var det både en ambulans och en brandbil där! :O
Det hade tydligen varit ett brandlarm i mataffären där.
Jag åkte med till allum för att köpa vantar, en mössa och en halsduk och jag hittade en jättesöt mössa på indiska! :) Köpte även ett par vanliga fingervantar där.
Efter någon timma åkte vi till frölunda torg för att försöka hitta en halsduk till mig, vilket jag gjorde inne på Åhlens. Köpte även ett fint brunt sidenband i en tygaffär, vad jag ska göra med det får ni se... ;)
Lägger ut bilder på inköpen imorgon.

Btw: Imorgon ska jag träna för dansen, så det blir dålig update!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback