9/11-2009

Hejhej, den här dagen bestod av skratt, tårar & plugg. Hehe.
Jo, vi skulle ta influensa-sprutan... Och jag är livrädd för sprutor! :(
Det slutade med att (efter en massa mobbning av killarna! haha) -jag började gråta några minuter innan jag skulle ta sprutan. Sen kunde jag ju inte sluta utan grät mig igenom hela processen! Haha!
Men vi har den snällaste skolsköterskan och så var Frida så snäll, hon satt bredvid mig och höll mig i handen! :) Tack.<3

Ja, det är inte lätt när man är rädd.
Men varför säger alla att "det känns inte, om det gör det så känns det som ett litet myggbett"?! Det gör det f*n inte! Det är den värsta känslan som finns! Och det varar i typ 10 sekunder! Hehe. ^^

Aja, några biverkningar har man ju fått..
Har ont i huvudet och är jättevarm! :( + så gör det fortfarande jätteont där de stack in nålen.
Usch. Hoppas det blir bättre sen, men nu är jag i alla fall vaccinerad! *Puh!
Ikväll blir det bara att ta det lugnt.

Som ni kanske förstår tränade vi inte idag, det blir träning imorgon och resten av veckan.
Pussar<3

Kommentarer
ELLINORAK säger:

sv:tack:)vad kul att höra! kramaaar

2009-11-11 | 14:26:15
Bloggadress: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback