Lite shopping blev det! :)

Efter jag och mamma pratat med praktikplatserna (kan berätta mer om det senare) så gick vi in till BikBok för jag hade sett ett par skitsnygga jeans på deras hemsida imorse. Så då gick vi dit och letade efter jeansen. Vi hittade de till slut och jag provade de, de satt som handen i handsken! De är supertajta och hur snygga som helst! Blev skitglad! Tjejen i kassan sa att de hade erbjudanden just nu så man kunde välja mellan att få köpa en mössa eller ett par jeansleggins billigare och då valde jag coola gråa jeansleggins (fast jag är osäker på om jag ska byta till svart...) och inte nog med det. Om man hade köpt för över 500 kr fick man ett valfritt smycke och då tog jag ett jättesött halsband. Och sen om man hade köpt för över 300 kr fick man ett läppglans, jag skulle egentligen inte få det men jag fick det ändå! Hihi! Lill-julafton ju! :D Allt gick på 525 kr och då hade jag ju ändå bara betalat för två plagg!
Grymt!



Okej... Bilderna ger ingen rättvisa! Den gråa färgen kommer inte fram! Hmm...


Den är rosa, inte orange!


Sött halsband!


Nej nu blir jag arg! Får ta foton med plaggen på mig imorgon istället. För det här är ju inte bra!
Såhär ser inte färgen på jeansen ut! :/
Aja, nu har ni sett ungefär hur de ser ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback