Open Sign!

Hejhej!
Sitter i myspys och kollar på lite bilder på facebook från gårdagen.
Det var verkligen hur kul som helst! Jag kan inte förstå att det redan är över! :O

Tänkte berätta allt nu:
Jag och tjejerna (Th!nk P!nk!) träffades i Pusterviksteatern vid 20 över ett och så samlades alla som skulle vara med i Open sign runt halv två. Då informerade de om vad som skulle hända under dagen och så.
Vi tränade igenom allting och sedan hade vi tjejer en halvtimma på oss att träna på scenen, sen hade vi en halvtimma på oss att fixa oss. Smink, hår & kläder. Porslinshy, massssa mascara och glitter! Hihi.
Vid fyra skulle vi ha generalrepetition (man gör allting som om det vore den riktiga uppvisningen) och efter det skulle vi äta, de hade fixat värsta buffén! :) Det var rätt gott, kycklingspetten - mmm! Hihi.
När vi hade ätit skulle vi träffas runt kvart över 6 och fixa och så.
Kvart i 7 skulle publiken få komma in.
Det var riktigt mäktigt att få dansa på den där scenen, vi hade en rosa bakgrund och rosa spotlights (think pink, you know! hihi). Det finns inget bättre än att få uttrycka sig genom dans, sång och/eller teater! Det är en sån härlig känsla. :)
Alla andra var superduktiga, men jag hade ett par favoriter... Det var ju såklart han som var en älg och en tjur (det låter konstigt men jag ska länka till svt's sida imorgon när filmerna kommer upp!) och så spårvagnsscenen med Max, Arash och Ilir.
Jag kommer inte ihåg om jag har berättat det eller inte, men Open Sign är för döva och hörselskadade. :p
Aja, när föreställningen var slut minglade vi runt en stund på scenen och sedan var det VIP-fest i ett mysigt rum.
Vi fick pommac, godis och all snacks ni kan tänka er! Hihi.
Vi fick varsin tisha, två ballonger och ett klistermärke med Open Sign - loggan.
Vi blev fotograferade, åh jag vill tillbaka!
Det är så härligt me den här kulturen! :)
Alla kramade om varandra när vi skulle gå och jag, Olivia, Hajan & Michelle riktigt lyste av glädje.
Bring me back!
Men vi har planerat att vara med nästa år också! Yeaaah! Think Pink forever and ever! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback