Salong Unik

Hejhej!
Sitter och lyssnar på musik efter en jätterolig dag på Salong Unik. :)
Dagen började med frukost och påklädning och så.
Väl inne i stan började jag fundera... Men när kommer jag fram till Kungsportsplatsen då?! Blev jättestressad och var tvungen att ringa mamma och fråga om det var ettan jag skulle ta.
Tydligen var det inte alls så... Haha, jag vet ju att ettan inte går till Kungsportsplatsen, aja fel kan det bli ibland! Behövde som tur var bara åka typ tre hållplatser till salongen och kom inte för sent. :)

Jag fick sopa alla golven, fixa i lådor och hyllor, diska -  aa greja med att det tråkiga. Haha.
Men sen fick jag även svara i porttelefonen "Salong Unik. Välkommen upp." Hihi. Sen fick jag boka in kunder, avboka kunder och fixa och trixa. :)
Min handledare Sandra är jättesnäll och trevlig! Vi satt och tjötade under lunchen i det supermysiga köket med levande ljus. Jag verkligen STORMTRIVS! :D
Fick sluta vid 3 och jag säger bara FAN (förlåt..) att det bara är imorgon också.
På onsdag - fredag blir det prao på Salong HeadRoom eftersom Salong Unik har gymnasiepraktikanter på onsdagar till fredagar. :'(
Men nu har jag i alla fall kommit på ett bra ställe att praktisera på när det väl gäller gymnasiet.
Jo...

SALONG UNIK! Det gissade ni inte på va? :D
Hihi, imorgon ska jag försöka ta lite bilder.
Men nu kom jag på att det finns bilder på deras hemsida! (Erkänn jag är smart! :D)
Checka in här! (Och ja, salongen är liten men hur mysig och fin som helst! Jag döör...!).

Nu ska jag titta på världens sämsta program... Nämligen.... ULLARED. :D
Pössar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback