Sjukling

Hejhej, idag har jag legat hemma och varit sjuk. Eller rättare sagt, jag är sjuk. Det började i lördags då jag hade jätteont i halsen men idag var verkligen jobbig. Har ont i huvudet, halsen och magen och varit yr. :(
Väldigt najsigt... Not! Hoppas jag blir bättre, ska ju på bio på fredag!
Men imorgon stannar jag hemma, mamma tror jag har feber. Är tydligen alldeles glansig i ögonen och så. :/ Aja, det är väl inte så roligt att läsa om hur dåligt jag mår! Haha, istället kan jag berätta att jag idag har tittat på två julfilmer! Hihi. :)

På tal om jul, såg alladin-reklamen förut! Första gången iår! Åh vad jag längtar!!! :D
De ska tydligen ta bort en pralin för att ta in en ny, man kan rösta på vilken man vill ha kvar här.
Jag röstade helt klart på pärlnougaten! Mmmmm!! Hihi. Rösta ni med! Inte på de äckliga (d.v.s. trillingnöten, likör och rom nougaterna och alla de. hehehe. Usch! ;))

Nu ska jag vila. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback