Söndag

Hejhej, skulle träffat Jasmine idag men jag tror inte det blir av.. ? Aja, har i alla fall fixat med bloggen ganska länge nu och det är bara headern kvar!
Jo just det! Skulle ju föra över bilder från kameran till datorn igår för att kunna göra headern i förmiddags, men det tog så lång tid så när det var ungefär 200 bilder kvar så fick jag avbryta allting. För vet ni vad klockan var? Klockan var runt tjugo i ett och jag var nära att somna på datastolen! Haha!
Som tur är behöver jag inte föra över alla andra bilder som jag redan fört över. Puh! :)
Nu ska jag fixa med headern innan det blir middag.
Puss<3

Kommentarer
Anonym säger:

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 | 17:01:14
Bloggadress: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback