Angeredsgymnasiet. :)

Nu till något vettigt. Hihi. :)
Idag var jag ju som sagt på angeredsgymnasiet. Det var jättekul! :)
Skolan är ju betydligt större än plusgymnasiet, mer korridårer & mer killar. Najs. ;) Hihi.
Först gick jag och en lärare runt lite i skolan, sen fick jag vara med på en färg & stil-analyslektion, en nagellektion (manikyr), bild & form och slutligen på en lektion där de skulle färga fransar.
Det var kul att titta på! Lärde mig faktiskt saker. :)
Jag känner att det gav mig mycket att komma dit idag, tjejerna i klasserna var ju jättetrevliga också! Och jag kände mig verkligen välkommen!

Jag och Danne möttes i entrén och åkte hem tillsammans, just det! Resan dit kändes ungefär som en halvtimma, inte 50-60 minuter som det verkligen är. Det är ett stort plus. Men jag fick lite nackspärr på vägen hem... :/
När jag och brorsan kom hem var klockan runt 4 och då åt vi middag, nu har jag tagit på mig myspys (det är ju så kallt här! :O), tvättat av mig sminket och sitter nu här och läser bloggar. :)

Jag glömde att ta kort på dagens outfit, men jag hade i alla fall jeansleggins, min svarta "tröj-tunika", min nya jacka och mina stövlar.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback