Resumé av veckan...

Hej svejs, äntligen funkar internet! :D

I fredags hade jag julteater på schemat, kulkul. Efter skolan hittade jag, Michelle, Olivia & Hajan på en dans som vi skulle ha till en typ "audition" för Open Sign som var klockan 3 typ.
Den blev bra! :)
Efter det gick en trött jag hem för att gå upp tidigt nästa morgon, på en lördag! Suck!
Det var en inspirationsdag för Open Sign på lördagen, det var ganska tråkigt! Haha, vi gjorde ju typ bara en massa lekar. Från 10.00 till 16.00. (!)
Aja, jag, Olivia, Michelle och två andra tjejer i skolan käkade på donken på lunchrasten. Gött! Förutom att jag fick vänta i evigheter på min mat. Snabbmat? Yeah right... När jag kom tillbaka hade de andra (nästan) redan ätit färdigt! Haha. Efter det var Olivia hos mig någon timma. Vi spelade in många, väldigt kooonstiga filmer! Haha! Även om jag hade fått för Olivia hade jag nog inte visat de, ni ska ju inte bli rädda när ni läser min blogg... Hahah! ;)
I söndags gjorde jag inget speciellt.

Måndagen var en vanlig skoldag till efter lunch, då bar det iväg till Gymnasiemässan! :)
Men innan dess var jag och Olivia tvungna att vara kvar för vi skulle ha elevrådsmöte. Men efter det åkte vi iväg... :p
Det var skitkul där! :D
Har hittat några skolor jag ska besöka, Angeredsgymnasiet (har spanat in den skolan ganska länge och ska på praktik där på måndag. Yeey), Plusgymnasiet (ska dit på praktik på fredag, hihi), Burgården (blir nog inte den, det verkar inte vara så bra där), Realgymnasiet (ett nytt gymnasium som jag måååste besöka. hihi) och sen Drottning Blanka (ni vet väl att de kommer till Göteborg?! Yeey, och det är toppen för I kungsbacka håller de inte på med kläder men det kommer de göra i GBG! Awesome!).
Vi kollade även på en modevisning från Drottning Blanka's mode-elever. Fint var det! :)
Jag träffade även på en vän, Mattias. :) Lika grym som vanligt! ^^
Mami kom dit vid 3-tiden och då kollade vi runt extra noga och ställde en massa frågor, pratade med Mattias och så.

Igår åkte jag, Olivia, Hajan, David & Khen till gymnasiemässan igen. Vi var där för att ha kul typ, hihi. Gjorde vattenfärgs-tatueringar & sjöng i ett bås ett x-antal gånger i Plusgymnasiet's monter och sist men inte minst... VI TRÄFFADE BLONDINBELLA! :D Hon var jättetrevlig och jättesöt!
Verkligen. Jag & Hajan pratade med henne om att blogga och så, och så fick vi lite tips. :)

Lägger ut bilden sen, har den i datorn. ;)

BTW: Stefan är fortfarande en tomattjuv! Hahaha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback