En liten lista.

10 frågor om dig själv:

1. Fullständiga namn? Anna Maria Carolina Hoffre.
2. Sminkar du dig? För det mesta. Jag klarar mig utan smink, men jag tycker själv att jag ser bättre ut med smink på.
3. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor & myströja. :)
4. Vilken årstid är bäst? Alla förutom våren, den e tråkig tycker jag... Fin men tråkig... Hihi.
5. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna efter en perfekt sömn, kanske att vakna bredvid den man älskar också! ;)
6. Vad tycker du mest om hos dig? Utseendet: Jag tycker själv att jag är söt (på ett icke självupptaget vis) och mina ögon är bäst! De är unika och fina. Personligheten: Jag vågar stå för den jag är (dock inte alltid...) & jag är härligt blyg så när jag blir vän med någon blir de verkligen förvånade för jag är så utåtriktad! :)
7. Vad är du bra på? You tell me? ;) Hihi nä men jag är bra på att lyssna på människor och försöka hjälpa de. Det har jag varit bra på sen barnsben. :)
8. Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj & några underbara. <3
9. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon. <3
10. Vilket är ditt största misstag? Just nu känns det som mitt största misstag men det kanske inte känns så imorgon så det låter jag helt enkelt bli att skriva...

8 frågor om din familj

1. Vem står dig närmast?
Alla på sitt sätt men den som står mig absolut närmast är mami. <3
2. Vem är farligast i din familj? Vadå farligast? Haha, Danne? Om han blir arg, då blir han arg! Haha!! Nä han e grym. :D
3. Vem är coolast? Jag förstås! ;D
4. Har ni några djur? Lotta, världens sötaste hund! :)
5. Vem har du mest gemensamt med? Jag vet inte... Mamma tror jag, igen. :P
6. Vem står för underhållningen? Alla ^^
7. Vem bråkar du oftast med? Danne ... Syskonkärlek! ;)
8. Bor dina föräldrar ihop? Jajamän! ;D



10 frågor om idag:

1. Vad har du gjort idag?
Fixat & trixat.
4. Har du gjort något bra idag?  Nej, inte om bråk räknas som bra? ... :p
5. Haft på dig? vardagsskit ;)
6. Vad ska du göra nu? blogga lite. :)
7. Haft smink? nej, idag var jag au naturelle! ^^
8. Vad har du ätit idag? frukost & riktig svensk husmankost- köttbullar med potatis och gräddsås. Haha!
9. Har du duschat idag? Ja.
10. Är du trött nu? njaa.. Sov ganska dåligt inatt så det är jag väl.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback