guten morgen

Guten morgen, igår hade jag fullt upp så jag kunde inte blogga.
Först var det skolan, som vanligt, helt okej fast jag hade vääldigt ont i magen. :/ Annars gick skoldagen bra.
Efter skolan skrev jag på min svenska-novell innan jag och pappa skulle åka hämta mamma för att åka till Katrinelundsgýmnasiet, det var informationsmöte där för nior med hörselnedsättningar. Det är tredje gången jag har varit där! Haha, första gången följde jag med när brorsan skulle dit för jag hade tråkigt. Kan säga att jag fick ännu tråkigare efter det... Haha. Och andra gången var förra året, åttor får också vara med. Så det var tråkigt igår med, eftersom jag nu hört det här TRE gånger. Hehe. ^^
Träffade i alla fall Ossian som gick i min klass till sjuan. :)
När jag kom hem skrev jag på min novell i ungefär 2 timmar sammanlagt, hade skrivit jättemycket och var SKITNÖJD! Och så helt plötsligt: "Works har stött på ett problem och måste avslutas" Jag ba "neeeeeeeeeeeeeeej!!!" för jag hade ju inte sparat... Jag provade att klicka på "skicka inte" och då försvann allt! Jag blev skitarg och jätteledsen, jag grät lite till och med, hehe. :'(
Jag pallade inte att skriva om allting så jag skrev bara ner en liten slarvig sammanfattning.
Suck!
Nej, nu måste jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback