Söndagsmys

Tjenahopp, Har haft en sån kul helg så det inte är sant! :D
i fredags åkte jag och Frida tåg till Kungsbacka där hennes mamma hämtade oss och körde till liiilla Åsa.
Hos Frida lyssnade vi på musik från 2005 & kollade på musikvideos från 2004. Haha. Nostalgi alltså! :)
Senare på kvällen blev det Idol varvat med facebook på reklamerna! ;) På idol var Niclas klart BÄST! Mihihih. :)
Sjukt söt är han också! :D <3
Efter Idol fixade vi oss inför natten och sedan satte vi på "Män som hatar kvinnor" men vi såg typ bara en kvart- tjugo minuter eftersom mina ögon gick i kors... Haha, var jättetrött efter veckan. Det var verkligen jätteskönt att sova! :) Men jag hade världens konstigaste dröm, blev ihop med mitt ex som jag var ihop med på dagis (haha) och så blev jag jagad av en schimpans..? ;)
Igår gjorde vi inget särskilt, gick på prommis och så. Kom hem vid 6-tiden och då tog jag bara det lugnt.

Idag vaknade jag vid halv 9, ångest! Haha, kunde inte somna om så jag gick upp och myste lite med Lotta.
Efter en mysig frukost med familjen åkte vi till 421:an och köpte skor på skopunkten, pappa ska hämta de imorgon. Jag köpte två par stövlar och Danne köpte två identiska par skor. Hahaha! ;)
Hemma plattade jag mammas hår och så åkte vi till mormor för att äta middag. Yvonne var också där, och lilla söta Zion! :) Det var roligt. Som jag har saknat mormors gryta! :D
När jag kom hem skrev jag färdigt novellen så nu har jag pustat ut.
Blev Topmodel förut, även om jag tycker att Allison ser läskig ut är hon också lite söt. Gillade faktiskt inte hon med brännskadorna, i början men inte nu. Bra att hon åkte ut!
Ska antagligen titta på Gossip Girl efter parlamentet och sedan blir det att nana i sängen! :)
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback