Tomattjuv! Haha!

Tjenahoppsan, har precis kommit hem från gympan. :p Vi spelade volleyboll. Ganska kul men ingen var ju direkt bra på det, haha. Men det var ju bara för skojs skull! Vissa tror ju att det är blodigt allvar när det gäller gympa. Orka.

Annars? Jo jag har bara haft vanliga lektioner idag, matte istället för olweus eftersom vi hade olweus igår, jaa..
Stefan lekte med min nyckel, tog mina tomater på lunchen, putte iväg min stol på lunchen så att jag åkte bakåt... Hahahaaha! Men det var kul, har verkligen saknat den gamla klassen, jag menar- jag har ju gått med michan sen dagis, Hajan sen ettan, Stefan sen trean, Nancy sen sexan (typ?) och David sen sexan. Det är ju särskilt michan, Hajan & Stefan jag har saknat, har ju kännt de längst. :)

Nu sitter Lotta i mitt knä, ska snart äta och sedan läsa.
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback