1/9-2009

Hejj, idag var det första religionen för min del. Det var faktiskt KUL! :)
Hade även teckenspråk, matte, NO & gympa. Kul skoldag, men det varar nog inte så länge. Hehe. :P
Efter skolan följde jag med Olivia till skolsyster, som inte var där...
Så jag gick hem, duschade, åt middag, har kikat på lite fina klänningar från Gina Tricot och pluggat på glosorden och så.

Imorgon ska jag vara med Olivia efter skolan. :)
Naajs, alltid så kul med dig! <3 (med dig också Frida, ;) )
På fredag efter skolan ska jag till tandläkaren, najs! NOT!!  Usch, har inte tandläkarskräck men ändå, kanske har en "mini-tandläkarskräck"? Haha. Ja, efter det blir det H&M - ska kolla på en finfinfin kjol och lite annat.
På lördag ska jag klippa mig klockan 11, tidigt menmen. Den frisörsalongen hade tydligen inte ens uppet på lördagar så det är ju förståeligt då. ;)
Jaa, efter det (hihi) ska jag och mamma kika in på Gina Tricot när vi ändå är där. ;)

Det var det. Nu blir det Family Guy. (<3, hihi)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback