Hos Olivia

Godmorgon, typ..
Ígår hade jag jättekul med Olivia, vi gjorde inget särskilt- vi satt och tittade på Sturm und Drang, ett jättebra band med väldigt bra låtar! Men Tokio Hotel är fortfarande bäst. <3
Vid 9-tiden tittade vi på Dirty Dancing, en av de bästa filmerna ever! :)
Halv 1 tittade vi på Panic Room, den var också bra! Spännande och så, även om jag inte gillar Kristen Stewart.. :P
Efter det satt vi vid datorn och kollade på en massa bilder på SuD, André & Calle är sötast! :)
Vi gick och lade oss vid 3, ungefär.

Jag vaknade vid halv 11 och vi åt frukost en timma senare, nu har vi suttit här och kollat på youtube lite.
Just nu duschar Olivia så jag sitter här och bloggar lite.. ;)
Nu har jag inget mer att skriva, men puss på er.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback