Julteatern :)

Hejhej, hade tänkt blogga jättemycket igårkväll men så började tydligen Top Model, det ville man ju inte missa?
Ogillar redan en! Haha, hon med ögonen som ÄLSKAR blod. Creepy...! :O
Efter Top Model, eller klockan nio rättare sagt tittade jag och mami på en svensk GRYMT bra film, "Den utvalde" heter den och är så grymt bra att man nästan inte kan förstå att det är en svensk film! ;)
Men tycker inte ni att svenska filmer bara blir bättre och bättre? :)

Hehe, idag vart det en relativt kort skoldag, för mig i alla fall.
Åkte till Sahlgrenska idag och var där tills sista lektionen innan lunch då jag fick alla rätt på ett förhör. Jippiie! ;)
Hihi, hade matte, fortsatte titta på filmen som vi tittade på på Elevens Val förra fredagen (elevens val har inte börjat än) eftersom våran musiklärare var sjuk, vad ovanligt då...
Och efter det hade vi svenska.

På tal om elevens val, man väljer ju vad man vill göra och så. Och jag gick det jag ville ha! :D
Ska vara med i Julteatern iår igen! "Såklart" var ordet Mats använde, hihi. När jag inte har Julteatern hade jag musikgrejs, där man kan göra egen musik och så.
Toppen! :D

Nu ska jag duscha, måla naglarna (blir french style nu, hihi) och bara ta det lugnt- blogga! ;)
Pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback