Tisdag

Hejhej, idag har jag haft teckenspråk, religion, skolfoto, no & gympa.
Skolfotot blev jättefint, vi fick ju då titta på fotona. Det var lite lustigt för på klassfotot sa de flesta att de var fula och inte alls blev bra, men jag tyckte att jag (och alla andra!!) blev jättefin! :) Yeey. Hihi.
Bilden på bara mig blev också fin. Får se om jag har ändrat åsikt när jag väl får se fotona i handen?

Är ju förkyld och får snart besök (if you know what I mean)... Så jag fick lite besvär när vi skulle springa 4 km på gympan... Hade jätteont i magen och mådde illa, trodde att jag skulle spy i slutet på sista varvet. Usch. Tog en dusch efter det och åt mat med mamma.
Har suttit lite med engelskaläxan och ska väl fortsätta lite till.
Ha det så gött! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback