Söndag

Hejj, idag har jag inget gjort något speciellt. Kanske för att jag haft en sådan huvudvärk & yrsel?... Mamma tror att det kan vara en lätt hjärnskakning eftersom jag slog i huvudet ganska rejält på bildörren igår... Aj aj aj! Kanten också...
Jag får hoppas att det går över tills imorgon.
Just nu sitter jag och för över en massa bilder från kameran till datorn. Yeey. :)
btw: på tal om bilder och sådant, jag kommer inte kunna lägga upp bilder från kameran och så, eller ta emot sms & samtal för er som har mitt nummer eftersom den är inne på lagning. Någonting med skärmen.. :(
Men kvar är jag fortfarande. Hihi. ;)


Sötaste Lotta låg såhär för någon dag sen. Cute cute! <3

Hoppas jag hinner lägga upp bilderna från torsdags, om jag inte updaterar mer så vet ni var jag är - i soffan och tittar på Top Model 12. ;)
Pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback