Vandring

Hejhej, nu har jag kommit hem från skolan. Eller skolan och skolan, vi var ju på vandring idag. Från torrekulla till sisjön,  ganska jobbigt faktiskt, i alla fall på uppförsbackarna...! Hehe, men annars var det skönt att spatsera där i skogen. En lärares hund var med också, Aragon, jättesöt! :)
När vi skulle åka hem med bussen var det några som missade den, de hade tydligen gått vilse i skogen. Ajaj...
Nu sitter Olivia och jag i Dannes rum och Olivia klappar Lotta som ligger så söt så. :)
Sover över hos Olivia, a.k.a. Annas kramis, och kommer hem imorgon då. Och DÅ ska jag fixa med höstkläderna i överskåpet i mitt rum... Haha, skulle göra det förra helgen men det blev inte av.. :p

Nej, nu ska jag inte vara så osocial, puss&kram!
<3


Det har blivit så få bilder på sistone så här får ni en, den ENDA bilden på mig på Dannes data.. :p
hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback