15e april

Hejhej, har tagit en paus i pluggandet (nationella i matte imorgon!) för att bli lite uppdaterad om vad som händer. Så facebook - here I come!

Idag hade vi stormöte med elevrådet och sedan vanliga lektioner. Vi fick veta vad vi fick på nationella proven i engelska, jag fick MVG på uppsatsen och på hela alltet fick jag VG+ (notera pluset, haha) Jag är jätteglad och superstolt över mig själv! :D
På idrotten skulle man springa 4 km men eftersom förkyldningen håller på att komma tillbaka ville jag inte vara med då det inte är bra så jag och Olivia gick till skolan och tillbaka. På hemvägen gick vi tillsammans med Khen och snackade engelska, skoj!
Ja, sen missade vi bussen så vi satt och väntade på nästa i tjugo minuter innan den äntligen kom. När jag kom hem var jag så trött att jag lade mig ner på hallgolvet med ytterkläderna på och allt. Så trött var jag! Haha. Idag blev det pannkakor till middag och då blev jag piggare! Mammas pannkakor är bäst! De är frasiga längs kanterna men ändå ljusa och goda. Mmm!
Nu ska jag snart fortsätta med matten, men först upp. Facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback