16e april

Hejhej, sitter och har jättetråkigt så jag tänkte berätta om dagen...
Imorse kunde jag knappt äta då jag var ganska nervös inför nationella proven i matte, det gick helt okej. B-del 1 var ju mycket lättare än B-del 2, den delen var ju jättesvår!
Efter provet hade vi lunch och sedan elevens val. Det blev inga riktiga lektioner idag men det var bara skönt!
Vad ska ni hitta på i helgen? Jag vet faktiskt inte, tror att jag bara ska ta det lugnt då jag tror att förkyldningen är tillbaka. Kunde nästan inte prata imorse... Jag lät säkert jätterolig. ;)

Nu ska jag kika lite närmre på de gymnasium som har musiklinjen, jag är faktiskt osäker på mitt val. Nästa fredag ska jag och mami prata med SYV så vi får se hur det blir.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback