22e april

Hejhej, har precis tagit en dusch och ska snart ta mig en skål yoghurt med en massa gottis i (special K, banan och kiwi, mmmm) då jag inte riktigt gillade maten idag... Nu låter det som om min mamma inte kan laga mat, men TRO mig. Det kan hon! :)
Idag hade vi sista delen i nationella proven i matte, det kändes mycket bättre än förra gången. Jag tror att det blir bra. Jag hoppas det i alla fall!
Efter provet hade jag rast så då städade jag i mitt skåp, nu är det fint och organiserat igen!
På idrotten skulle jag springa 4 km, jag och tre andra, eftersom jag inte var med när de andra gjorde det.
Det gick... Dåligt? Det är verkligen jättejobbigt för mig att springa ute, jag har pollenallergi och när jag springer får jag små astma-anfall. Usch. Jag kanske inte sprang hela tiden men jag stannade inte förutom när jag och Olivia hälsade på världens sötaste kossor och kalvar!
Efter skolan åt jag mat, eller åt och åt. Jaja, sedan åkte jag och mamma till Angeredsgymnasiet för att kolla på musiklinjen, mamma har ändrat sin åsikt om den linjen. Bra! Ska prata med syo imorgon och prata om omval och så, och så ska jag fråga om Rytmus. Det känns som om jag har läget under kontroll, förra veckan var jag väldigt upprörd minst sagt och tårarna rann för jag var så förvirrad. Det är jag i och för sig fortfarande men inte lika mycket...
Men nu är jag hemma och ska öva på min dramapresentation.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback